ေန႔စဉ္ဝင္လာတဲ့ အီးေမးေတြကို စီမံခန္႔ခြဲရတာ မလြယ္ကူလွပါဘူး။ ဒါေပမယ့္လည္း သတင္းအခ်က္အလက္ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ ေအာင္ျမင္ဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ အီးေမးနဲ႔ ဆက္သြယ္ျကရမွာပါ။အီးေမးကို သံုးၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဆက္သြယ္မႈေတြ ပိုမိုမ်ားျပားလာၿပီး ပိုမိုႀကီးမားတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြ ရလာမွာပါ။ တစ္ၿပိဳင္နက္ထဲမွာ သင့္ရဲ့ အီးေမး ပမာဏဟာ တိုးပြားလာသလို ဝင္လာတဲ့ အီးေမးေတြကို လွ်င္ျမန္စြာ တုန္႔ၿပန္ဖို႔နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ဖို႔ လိုအပ္လာပါတယ္။ ဒါဟာ မျဖစ္နိုင္တဲ့ ေန႔စဉ္ အလုပ္တစ္ခုပါ။ဒါဟာ C-level အရာရွိေတြနဲ႔ ပိုသက္ဆိုင္ပါတယ္။ AdRollမွ ဝင္ေငြဌာန အရာရွိ Suresh Khannaနဲ႔ စကားေျပာၾကည့္တဲ့အခါမွာ သူက “စီမံခန္႔ခြဲမႈဟာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရတာပါ။ အလုပ္ေတြလုပ္ရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အလုပ္ေတြ အဆင္ေျပေအာင္ ျပဳလုပ္နိုင္ဖို႔ စီမံခန္႔ခြဲရတာပါ။ လက္ေအာက္ငယ္သားေတြရဲ့ အသံေတြကို နားေထာင္ဖို႔နဲ႔ အားလံုးကို တစ္ညီတစ္ညာတည္း အလုပ္လုပ္ေစဖို႔ လိုပါတယ္။ စီမံခန္႔ခြဲတာေတြကို အီးေမးကေန ျပဳလုပ္မယ္ဆိုရင္ အီးေမးေတြကို က်င္လယ္စြာ ေပးပို႔ရယူနိုင္ဖို႔နဲ႔ တစ္ဆင့္ျပန္ေပးပို႔ရတဲ့ အလုပ္ေတြပါဝင္လာပါတယ္။” လို႔ ေျပာပါတယ္။အီးေမးေတြထဲမွာ Gmail ကို အသံုးျပဳမႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္တဲ့အတြက္ သင့္ရဲ့ အဖိုးတန္အခ်ိန္ေတြကို သက္သာေစမယ့္ Gmail နည္းလမ္းသံုးခုကို တင္ျပလိုက္ပါတယ္။၁။ သင္ၾကည့္ခ်င္တာေတြကို ထိပ္ဆံုးမွာ ျမင္ရမယ့္ One-Page Inbox Viewကို သံုးပါ။ Gmail မွာ Priority Inbox ဆိုတဲ့ Optionတစ္ခုပါရွိပါတယ္။ အဲဒါကိုသံုးရင္ Important and Unread အီးေမးမ်ားကို ထိပ္ဆံုးမွာ ျပေပးမွာ ျဖစ္ၿပီး အဲဒီေနာက္မွာ Starredနဲ႔ Everything Else ဆိုတဲ့ က႑ဍေတြကို အသီးသီး ေဖာ္ျပေပးမွာပါ။
ေအာက္မွာ ျပထားတဲ့ ပံုမွာလိုပဲ က႑ဍတစ္ခုရဲ႕ ညာဘက္မွ Drop Down Iconကို နွိပ္ျပီး More Optionsကို သြားရင္ သီးျခား Labelတစ္ခုကိုသာ ျပသေပးေအာင္ ေရြးခ်ယ္နိုင္ပါတယ္။
သင္ဟာ အေရးႀကီး အီးေမးေတြကို Labelမ်ားနဲ႔ ခြဲျခားထားတယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ အလြန္ေကာင္းတဲ့ ေရြးခ်ယ္နိုင္မႈ စြမ္းေဆာင္ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Priority Inboxကို သံုးရင္ ျပႆ နာနွစ္ခုကို ေတြ႕ရပါမယ္။
ပထမတစ္ခုက Labelတစ္ခုကို ေရြးခ်ယ္တဲ့အခါမွာ ဖတ္ၿပီးသားအီးေမးေတြကိုပါ က႑ဍမွာ ျပသေပးတာပါ။ ဒါဟာ Inboxကို ရႈပ္ေထြးမႈမရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ဆန္႔က်င္ေနပါတယ္။
ဒုတိယတစ္ခုက Priority Inboxမွာ Labelနွစ္ခုသာ အသံုးျပဳလို႔ရတာပါ။ ေနာက္ထပ္ Labelတစ္ခုထပ္အသံုးျပဳဖို႔ Drop Down Arrowမွ Add Sectionကို နွိပ္ရင္ Remove Sectionဆိုတာသာ ေပၚလာမွာျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီျပႆ နာနွစ္ခုကို ေျဖရွင္းဖို့ နည္းလမ္းေတြရွိပါတယ္။ ပထမျပႆ နာကို ေျဖရွင္းဖို႔အတြက္ More Optionsကို နွိပ္ျပီး Label Textေနရာမွာ Left Clickမနွိပ္ဘဲ Right Clickနွိပ္ျပီး Chrome Browserမွာ ဆိုရင္ Inspect the elementကို နွိပ္ပါ။ Source Codeေတြေပၚလာရင္ Label Nameရဲ့ အေရွ႕မွာ “^u”ကို ထည့္ေပးပါ။ ျပီးရင္ Labelကို Left Clickနွိပ္ရင္ အဲဒီ Labelမွာ မဖတ္ရေသးတဲ့ အီးေမးေတြကိုသာ ျပသေပးမွာပါ။
ဒီနည္းလမ္းရဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ့အခ်က္က တစ္ခါသာ ဒီလိုျပဳလုပ္ေပးဖို႔လိုပါတယ္။ အျခား ကြန္ပဴ်တာေတြကေန မတူညီတဲ့ ဘေရာက္စာေတြကို သံုးရင္ေတာင္ ဒီေျပာင္းလဲမႈက အသက္ဝင္ေနပါတယ္။
ဒုတိယျပႆ နာကို ေျဖရွင္းဖို႔အတြက္ Remove Sectionမွ Inspect elementကို နွိပ္ပါ။ ကုဒ္ေတြထဲမွာ act=”z”ကို act=”n”လို့ ေျပာင္းေပးပါ။ ေအာက္မွာ ျပထားတဲ့ပံုမွာလို ေျပာင္းရမွာပါ။ ၿပီးရင္ Remove Sectionကို နွိပ္ရင္ ေနာက္ထပ္ က႑ဍတစ္ခုကို ျပဳလုပ္နိုင္ပါၿပီ။
ဒီေျပာင္းလဲမႈကလည္း Unread နည္းလမ္းလိုပဲ အျခားကြန္ပ်ဴ တာေတြမွာေတာင္ အက်ိဳးသက္ေရာက္ေစပါတယ္။
ref: http://ict.com.mm
အဆင္ေျပရင္ေအာက္ပါေၾကာ္ျငာကိုတစ္ခ်က္ကလစ္ခဲ့ပါ
No comments:
Post a Comment