Apr 4, 2014

WEP/WPA crack with Beini 1.2.3

မိမိတို႔ အနီနားက Wifi လိုင္းေတြကို ခိုးတဲ႔နည္းေလးကိုက်ေနာ္
က်ေနာ္မသိေသးတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ၿပန္ရွယ္ေပးလိုက္ပါတယ္။
Wifi လိုင္းတစ္လိုင္းကို ေဖာက္ဖို႔ဆိုတာကလဲ က်ေနာ္သိသေလာက္ေၿပာရရင္
ကိုယ္႔ရဲ႕ ကြန္ၿပဴတာမွာ ကိုယ္႔ေဖာက္မယ္လိုင္းက အဆက္မၿပတ္လိုင္းအားေကာင္း
ေကာင္းနဲ႔ရွိေနရမယ္လို႔က်ေနာ္ထင္တယ္။လိုင္းက က်သြားလိုက္ တက္လာလိုက္နဲ႔ဆို
ဘယ္လိုမွအဆင္ေၿပမွာမဟုတ္ပါဘူး။အဲေတာ႔ကိုယ္႔သိထားရမွာက ကိုယ္႔ေဖာက္မဲ႔ Wifi
လိုင္း သည္ကိုေဖာက္မဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ႔ ေကာင္းေနဖို႔လိုတယ္ဗ်ာ။
က်ေနာ္ကေကာင္းေကာင္းရွင္းၿပမတတ္ေတာ႔ ဒီေလာက္ပဲေၿပာပါရေစ။
လုပ္သင္႔မလုပ္သင္႔ကေတာ႔ကိုယ္ဘာသာပဲ စဥ္စားၿပီးလုပ္က်ပါေတာ႔ဗ်ာ။
ေတာ္ႀကာက်ေနာ္ကဒါမ်ဳိးေတြလုပ္တယ္ဆိုၿပီး လူမုန္းမ်ားမွာေႀကာက္တယ္..:D
လိုအပ္တာေတြကေတာ႕ CD တစ္ခ်ပ္ သို႔မဟုတ္ DVD တစ္ခ်ပ္ေပါ႔ဗ်ာ။
က်ေနာ္အခုတင္ေပးလိုက္တဲ႔ iso ဖိုင္ေလးကို အေခြနဲ႔ၿပန္ ဘန္းလိုက္ၿပီရင္
သင္႔ Wifi ံHack ဖို႔ရပါၿပီက်ေနာ္ေတာ႔ မေၿပာေတာ႔ဘူးဗ်ာ...Tutorial ေလးကို
YouTuble မွာရွိတယ္..အဲတာကိုက်ေနာ္လင္႔ၿပန္ခ်ိတ္ေပးထားပါတယ္။
အဆင္မေၿပရင္ေၿပာခဲ႔ေပါ႔ေနာ္။

YouTuble Link
                                            Download
 Iso Burner ကိုယူရန္
                                                        refer & Credit     အိုင္တီအိမ္မက္

No comments:

Post a Comment

Followers