နိုင္ငံကူး လက္မွတ္ထုတ္ေပးေရး ရံုးခြဲကေန ႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ရင္ ကုန္က်စရိတ္ ညီတူျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ေပးသြားမယ္လုိ႔ ႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးေရးအဖြဲ႔က ဆိုပါတယ္။
လား႐ႈိး၊ က်ိဳင္းတံုနဲ႔ ေနျပည္ေတာ္နယ္ေျမ အပါအ၀င္ တိုင္းနဲ႔ ျပည္နယ္ ၁၄ ခုရွိ သတင္းရဲတပ္ဖြဲ႔ ဒုတပ္ဖြဲ႔ခြဲမွဴး ႐ံုးစုိက္ရာ ၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးေရးအဖြဲ႔ ႐ံုးခြဲ ၁၇ ခုကို ဇန္န၀ါရီ ၂ ရက္ေန႔က ဖြင့္လွစ္ခဲ့ပါတယ္။
ယခင္က ရန္ကုန္နဲ႔ မႏၱေလးၿမိဳ႕ေတြမွာသာ နိုင္ငံကူးလက္မွတ္ကို ေလွ်ာက္ထားနိုင္ရာကေန ျပည္နယ္နဲ႔ တိုင္းေဒသႀကီးေတြမွာ ေနထိုင္သူေတြ အဆင္ေျပခ်ာေမြ႔ ေစရန္ ရံုးခြဲေတြကို ဖြင့္လွစ္ေပးလိုက္တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ျပည္နယ္နဲ႔ တိုင္းေဒသႀကီးအသီးသီးရွိ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပတဲ့ ႐ံုးခြဲေတြမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားမႈ ကုန္က်စရိတ္က ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္ (မနလစာအုပ္တန္ဖိုး) နဲ႔ အြန္လိုင္း၀န္ေဆာင္ခ က်ပ္ ၂ ေသာင္း၊ ဓာတ္ပံုဖိုး ၂ ေထာင္ က်ပ္၊ ေဆးဖိုး၊ မင္ဖိုးနဲ႔ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းခ က်ပ္ ၁ ေထာင္၊ ေလွ်ာက္လႊာပံုစံဖိုး က်ပ္ ၂၀၀၊ စက္ပစၥည္းနဲ႔ ၀န္ေဆာင္ခ က်ပ္ ၁၈၀၀ စုစုေပါင္း က်ပ္ ၂၅,၀၀၀ ကုန္က်မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အၿပည္ ့စံု ကို ဒီလင္ ့မွာ ဖတ္ပါ ...
refer link Burmese.dvb.no/
No comments:
Post a Comment