Dec 2, 2013

Virus ေၾကာင့္ Computer မွာရွိေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ ဗီဒီယိုဖိုင္ေတြရဲ႕ Icons thumbnails ေတြ မျမင္ရေတာ့ရင္ ရိုးရွင္းစြာေျဖရွင္းနည္း



IT Bank စာဖတ္ပရိတ္သတ္ၾကီးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မေတြ႕တာၾကာျပီေပါ့ေနာ္။စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ သတိရပါတယ္ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္ FB မွာ အလုပ္ေတြရႈပ္ေနတာနဲ႕ IT Bank ေလးကို Post မတင္ျဖစ္ဘူးဗ်ာ။ဒီ တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္ တင္မဲ့ Post ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ Mobile ဖုန္းဆိုင္က Service စက္ေတြ ျပီးေတာ့ Mp3 Mp4 အစရွိတဲ့ သီခ်င္းေတြ သြင္းတဲ့ စက္ေတြ ျပီးေတာ့ Photoshop ဆိုင္ေတြ အစရွိတဲ့ စက္ေတြမွာ Customer ေတြယူလာတဲ့ Memory Stick / SD Card ေတြမွာ ပါလာတက္တဲ့ Virus ေတြေၾကာင္း မိမိစက္ အတြင္းမွာရွိေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ ဗီဒီယိုေတြရဲ႕ Icons thumbnails ေတြကို ရုတ္တရက္ မျမင္ရေတာ့တာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္တက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ရွင္းျပတာ လိုအပ္သြားလို႕ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ မရွင္းရင္ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ဓာတ္ပံုနဲ႕တကြ ျပသေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။
ဒီလိုေလးေတြ တစ္ခါတစ္ရံျဖစ္တက္ပါတယ္။
Fig ~ 1
အဲ့ဒီ အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ဘာ Software မွ မသံုးပဲ ဘယ္လိုေျဖရွင္းရမယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ အေသးစိတ္ ပံုႏွင့္တကြရွင္းျပပါ့မယ္ဗ်ာ။တကယ့္ကို လြယ္ကူလြန္းလွပါတယ္။စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ အေနနဲ႕ သိသြားရင္ေပါ့ဗ်ာ။မသိေသးရင္ေတာ့ ေခါင္းေတာ္ေတာ္စားသြားမွာပဲေလ။ခုနက ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေပၚကပံုအတိုင္း Windows Box တစ္ခုခုကို ဖြင့္လိုက္ပါ။ျပီးသြားရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဲ့ဒီ Windows Box ရဲ႕ ညာဘက္ အေပၚေထာင့္နားေလးမွာ Organize ဆိုတဲ့ စာတန္းေလးကို ေတြ႕ေအာင္ရွာျပီး Click လိုက္ပါ အဲ့ဒီမွာ Folder And Search Options ဆိုတာေလးကို ေတြ႕ေအာင္ရွာျပီး Click လိုက္ပါ။ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ပံုႏွင့္ တကြ ျပေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။
Folder and Search Options ကို Click လိုက္ပါ။
Fig ~ 2
အေပၚက ပံုေလးအတိုင္းလုပ္ျပီးသြားရင္ေတာ့ Folder And Search Options ေနရာကို ေရာက္ပါျပီ။အဲ့ဒီ မွာ General ဆိုတဲ့ Tab ေလးရယ္ View ဆိုတဲ့ Tab ေလးရယ္ Search ဆိုတဲ့ Tab ေလးရယ္ Tab Bar  ေလး 3 ခုရွိပါတယ္။အဲ့ဒီ Tab Bar ေလးေတြထဲက အလယ္က View ဆိုတဲ့ Tab ေလးကို Click လိုက္ပါ။အလယ္နားေလာက္မွာ Advanced Setting ဆိုတာရွိပါတယ္။သူရဲ႕ ေအာက္နားေလးမွာေတာ့ Files And Folders ဆိုျပီး Title ေလးရွိပါတယ္။အဲ့ဒီ ေအာက္မွာ ရွိေနတဲ့ စာေၾကာင္းေလး Always Show Icons, Never thumbnails ဆိုတဲ့ စာေၾကာင္းေလးမွာ အမွန္ျခစ္ကေလး ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။အဲ့ဒီ အမွန္ျခစ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႕က ျဖဳတ္ေပးျပီး Apply ႏွိပ္ျပီးရင္ Ok ႏွိပ္လိုက္ပါ။ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ပံုႏွင့္တကြ ျပသေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။
အမွန္ျခစ္ ျဖစ္ေနတဲ့ ပံုေလးပါ။
Fig ~ 3
အမွန္ျခစ္ ျဖဳတ္ျပီး Apply ႏွိပ္ Ok ႏွိပ္လိုက္ပါ။
Fig ~ 4
ဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခုနက ဓာတ္ပံုေတြ ရွိေနတဲ့ Windows Box ကို ျပန္ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ပါ။ဓာတ္ပံုေတြ နဲ႕ ဗီဒီယို Icons ေတြ မျမင္ရဘူးျဖစ္ေနတာေတြကို ျပန္ျပီး ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ေအာက္က ပံုေလးအတိုင္း မိမိတို႕ရဲ႕ စက္မွာရွိေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြကိုလဲ Image Viewer နဲ႕ၾကည့္စရာမလိုအပ္ပဲ ဒီအတိုင္းျမင္ေနရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။
အားလံုး Ok သြားျပီ မဟုတ္လားဗ်။ဒါဆိုရင္ေတာ့ မုန္႕၀ယ္ေကၽြးေတာ့ေနာ္။
Fig ~ 5
refer http://welcometoitbank.blogspot.com/2013/11/virus-computer-icons-thumbnails.html

No comments:

Post a Comment

Followers